7 תשובות
הגוף צריך מנוחה זה לא טוב להתאמן כל יום
את יכולה להתאמן לבד ולבנות לך תוכנית אימונים
אל תעשי על יום. תקחי יום אחד מנוחה
אץ יכולה לעשות אימון רגליים יום אחרי פלג גוף עליון ואחרי זה שוב רגליים או לעשות אימון אירובי וכאלה
פשוט תנוחי קצת בין לבין. תעשי 4 אימונים בשבוע.
שואל השאלה:
לא כל יום אבל נגיד 3 פעמים בשבוע בלי השגחה על מה אני עושה ואיזה תרגילים יכול לפגוע בשרירים ולהחליש אותם?
בעיקרון כל מה שהוא לא כאב שרירים כמו נגיד עצמות זה רע. ואימון מעבר לשעתיים לא מחזק אתה שריר כל כך זה כבר פחות יעיל. רק לשרוף קלוריות.
למה שלא תשאלי את האחראי של הקבוצה שלך? הוא בטוח יכול לענות על השאלות שלך. כאילו, צריך להיות לו ידע בנושא.