23 תשובות
כןן... ?
כן
כי הן גם בני אדם ולא לתת להם זכויות כי "גברים הם יותר טובים" זה טיעון של ילד בכיתה א'
לא
אנונימי
לא
אנונימי
שואל השאלה:
למה כן אבל?
אנונימי
שואל השאלה:
למה שגבר ירצה להביא לנשים זכויות?
אנונימי
אני תומך בשוויון בין גברים לנשים אם אתה קורא לזה תומך בזכויות נשים אז כן
שואל השאלה:
למה אתה תומך בשוויון זכויות אם אין שוויון?
אנונימי
אני שואף לזה אני לא אומר שיש את זה אבל הייתי רוצה שיום אחד נוכל להגיע למצב של שיוויון מלא בחברה שלנו ואני חושב שאם השנים אנחנו מתקרבים לשם
בדברים מסוימים כן אבל יש דברים שלא
שואל השאלה:
מאוד חשוב שהיא תראה טוב כי זה מסמל כל גנים טובים
אנונימי
שואל השאלה:
אם היא לא נראת טוב שתצא אם גבר שלא נראה טוב וככה עם הדורות הם ישפרו את הגנטיקה שלהם
אנונימי
שואל השאלה:
מבינים?
אנונימי
איך הגעת לשיחה על גנטיקה? ומה זה קשור מה שאמרת לזה?
איך הגעת לשיחה על גנטיקה? ומה זה קשור מה שאמרת לזה?
^^^איך זה קשור לשאלה?
אנונימי
שואל השאלה:
נו מישהו מחק את התשובה
אנונימי
שואל השאלה:
עזבו עניתי פה למשהו
אנונימי
אני לא חושב שאפשר למחוק תשובה אבל מה הוא כתב?
שואל השאלה:
רשם לי שזכויות לקשורות למין זה כמו להגיד שיופי קשור לאופי
אנונימי
כן
כן
כי יש לי חמש אחיות, אז אין לי ממש ברירה
ובכללי, כולנו יצאנו מנשים, מי אנחנו ש"נקח" להן זכויות