10 תשובות
אכן
כמובן שלא.
כמובן.
כן
לא. מה זה שיוויון כהגדרתך?
לכל צד המעלות והחסרונות שלו.
לא אתן לאישה להיות לוחמת, ולא לגבר לגדל ילדים לבד.
חושבת שיש דברים שצריך להם שוויון ויש כאלה שלא.לא לזלזל בבנות/בנים כי הם עושים דברים של המין השני.
אבל,ויש אבל גדול.
יש דברים שהם של בנים ויש כאלה של בנות.
ורוד זה לבנות,כחול זה לבנים.
שמלות זה לבנות,כדורגל זה לבנים.אבל במידה ובן בוחר ללבוש שמלות או שבת בוחרת לשחק כדורגל,זה לגמרי בסדר,אבל הם עושים דברים של המין השני.
אנונימית
לא יודעת אבל אילו שאומרים כן ועדיין עושים הפליות כמו שגבר ישלם תמיד על הדייט אז שתדעו ששיוויון לא עובד ככה
אנונימית
שואל השאלה:
רגע את אישה וחושבת שאת "לא יודעת" אם צריך שיוויון?
בעד אבל לא תומך כי יש לי דברים יותר קריטיים לעשות וחוץ מזה שוויון אמיתי לא אפשרי