4 תשובות
כן, כי זה בת'כלס בניהם
שואל השאלה:
כי היה יום אחד שהתקשרתי לחברה הכי טובה שלי ובכיתי בגלל מישהי והיא עכשיו מדברת איתה ויותר מהרגיל! ומתרחקת ממני, אני ממש פגועה..
רק אם זה לא היה יכול להחמיר את המצב. לא תמיד זה עוזר לפעול. לפעמים עדיף רק להקשיב...
יש מצב (: