2 תשובות
כן
בהתאם לחוזה עבודה
יש עבודות שהיום מחלה הראשון או השניים הראשונים ללא תשלום ואחר כך זה לפי אחוזים (נגיד היום מחלה השלישי משלמים 50%, יום מחלה רביעי 75 אחוז ואז החל מהיום בחמישי משלמים 100% מהשכר היומי)
אבל כן אמורים לשלם לך על רוב הימי מחלה
יש עבודות שהיום מחלה הראשון או השניים הראשונים ללא תשלום ואחר כך זה לפי אחוזים (נגיד היום מחלה השלישי משלמים 50%, יום מחלה רביעי 75 אחוז ואז החל מהיום בחמישי משלמים 100% מהשכר היומי)
אבל כן אמורים לשלם לך על רוב הימי מחלה
באותו הנושא: