10 תשובות
פאסיב אגרסיב
משחק
זה לא גבר זה ילד
ילדים אולי
שואל השאלה:
זה ממש ילדותי והקטע שאני לא יודעת אם אני לשלוח הודעה או שפשוט להמשיך הלאה ולחכות שהוא ישלח
אנונימית
אם את ממש רוצה תשלחחי. אם לא עדיף שתחכי שהוא. אולי תגידי נגיד עד יום שבת בערב ואם הוא לא שולח תשלחי אם חשוב לל. בהתלחה אהובה! ❤
שלחי מקסימום לא ילך לא קרה כלום
שואל השאלה:
אני אשלח אבל זה סתם מאכזב לגלות שהוא מתנהג בצורה ילדותית כזו וזה מוריד לי ממש שונאת אנשים כאלה מה כבר ביקשתי גבר נורמלי !
אנונימית
אלה החיים^
איףף אחד המעצבנים אני מבכימה איתך את צודקת, לפעמים מנסים לשחק את עצמם קשים להשגה או שהם הרגישו שאיבדת עניין או שאין לך עניין/ שהם איבדו עניין / שסתם הם לא יודעים לאן זה יתפתח כבר אל תכנסי לסרטים ולמחשבות. אני מבינה ממש !
כי גברים הם מגעילים וצריך להרוג את כולם כי הם לא מועילים
מה לעזאזל למה שמישהו יעשה את זה באמת?.. כאילו, קרה לי שבנות עשו את זה כשגיליתי שהם סטוציונריות אחרי שסירבתי למהר לסקס אבל.. מוזר, לא יודע.