6 תשובות
וואי כן זה מושלם
היא לא תלך אליך היא תרוץ אליך אם תשלח לה את זה
לא עדיף לעשות פנים מול פנים?
אם לא אז כן תכתוב לה זו הדרך הכי יעילה לדעת אם היא מרגישה משהו או לא
אם לא אז כן תכתוב לה זו הדרך הכי יעילה לדעת אם היא מרגישה משהו או לא
כןן
כן
מקווה שזה הדדי:)
מקווה שזה הדדי:)
תגיד לה: בובי בואי לחדרה.
היא תהופנט(מניסיון) עבד על הרבה מאוד
היא תהופנט(מניסיון) עבד על הרבה מאוד
באותו הנושא: