10 תשובות
שואל השאלה:
אני מתהה דיי יטוקסיקית זה כבר לא בסדרר
ממש חמודים האמת
קרינג'י
חמודים ואני דווקט מתחברת אליהם
הייתי מצטרפת אליהם אם לא הייתי גרה רחוק
מגניבים
מפחידים
הם סבבה
מגניבים