10 תשובות
את יודעת זה אמור להיות מבחן לא עבודת בית
אנונימי
שואל השאלה:
מה הקשר לא הבנתי
אנונימית
שתספרי על עצמך ומה למדת בבית ספר הקודם שלך וכאלה
אני לא זוכרת מה היה באולפנית שלי אבל ממה שאני זוכרת זה שאלות של איך בבית מבחינה דתית ודברים כאלו . לא קיבלו אותי אבל בערעור קיבלו אותי לצערי הרב
שואל השאלה:
ואי השם ישמור אין לי סיכוי נכון ? המשפחה שלי חילונית
אנונימית
תשקרי ותגידי איך את מרגישה לגביי הדת
ישאלו אותך עם ההורים גרושים או נשואים
מה את אוהבת לעשות, במה את טובה וכל מיני כאלה
^^^^אמנם אני בן ולא יודע איך זה באולפנות אבל לא נראה לי שלא יקבלו אותך אם יראו שאת רוצה מאוד להתקבל
גם אם את חילונית כנארה עדיין יקבלו אותך תגידי שבא לך להתחזק