3 תשובות
בואי לפרטי
וואי רגע שאלה לי אלייך
אני בכיתה ח ואני ממש רוצה שנה הבאה לעשות קורס מדא בשביל להתנדב בכיתה י, אבל אין לי שמץ איך להגיע לקורס כזה.. איך הגעת לזה? כאילו דרך הבית ספר או לא יודעת מה
שואל השאלה:
לי שלחו מי שרוצה להירשם דרך הקבוצת וואטסאפ של הכיתה, בעיקרון מזמינים יום מרוכז את כל הילדים שנמצאים בשכבת ט(לא חייב רק בעיר שאת גרה בה לי יש ילדים בקורס שהם מעיר אחרת) שיבואו להירשם ויעשו לכם כמו ראיון כזה (הכי חשוב זה לבוא בביטחון ולהראות כאילו את יודעת מה את עושה) אבל בעיקרון מאוד קל לעבור את הראיון אז אל תדאגי בנוסף פעם בשבוע יהיה לך כמו בוחן על מה שלמדת מאותו שבוע ותצטרכי לקבל 80 ומעלה ולעבור החייאה כדי לעבור (לא יוציאו אותך מהקורס אם תיכשלי יותר מ-3 פעמים זאת חרטא שממציאים כדי להפחיד) וזהו בעיקרון אם יש לך עוד שאלות אני אפנה אלייך בפרטי
אנונימית