13 תשובות
תנסי ללכת עם חברה שלך וכל הכבוד לך!
שואל השאלה:
אין לי חברה שתרצה לבוא
אנונימית
אני כאן כדי לעזור לך
יש ספר קטן סליחות
אן את צריכה עזרה כלשהי אני ממש כאן
אני לא יודעת מה אומרים אבל אם באלך ממש ללכת לסליחות ומרגישה שזה יעשה לך טוב אז תדברי עם ההורים שלך.. למה לא?
שואל השאלה:
איך קוראים לספר? תודה רבה!!
אנונימית
קודם כל אשרייך, ויש סידור סליחות, אולי יש גם בגוגל
כל שאלה שיש תשאלי אותי זה מרגש אותי אנשים רוצים ללכת לסליחות
היי, קודם כל אשרייך על התמימות וטוב הלב ((:
אם זה יכול לחבר אותך, אז מצוין, למה לא.
את יכולה ללכת לבית כנסת באיזור שלך, אין לך מה להתבייש, ותגידי להורים שלך שאת הולכת לחברים או משהו כזה (אני די בטוח שבמקרה הזה מותר לשקר, מה שנקרא "לשנות"), רק קחי בחשבון שזה מתחיל רק ב00:30 בלילה.
בעיקרון אפשר לעשות לבד בבית אבל אני לא יודע עד כמה תהני מזה. אולי בזמן שיש סליחות בשידור חי ביוטיוב אז תוכלי לעשות ביחד איתם... בכל מקרה אם אומרים סליחות ביחיד לא אומרים את הקטעים בארמית ואת י"ג מידות רחמים (ה' ה' א-ל רחום וחנון...), ואת יכולה גם להגיד רק חלק, לא צריך להכביד.
אם יש עוד שאלות אשמח לענות (:
אני חושב שכדאי לך לבוא אפילו שאת לבד

אפשרי בבית, אבל לא אותה החוויה...
יש סידור מיוחד לסליחות, גם בגוגל
שואל השאלה:
תודה לכםם!!
אנונימית
את מדהימה.
שנה שעברה בכיפור הלכתי לבד לבית כנסת לא הכרתי אף אחד אבל דתיים הם טובים אני לא ביקשתי עזרה ובאו ועזרו לי הביאו לי ספר הראו לי איפה זה וכו...
מאמין שיעזרו גם לך
ולגבי המשפחה גם אצלי התנגדו אבל אם תתמידי בזה בסופו של דבר הם לא יתנגדו לך בכלל אצלי לפחות זה ככה כל פעם שאני מוסיף משהו הכי קטן יש התנגדות מצידם הרי היצר הרע רוצה שלא אוסיף אבל כשנשארים על שלנו וממשיכים במשהו הזה הם משחררים עליו אחרי כמה זמן
וצעירה מדי את לא זה גם מה שההורים שלי אומרים על אחותי אבל מגיעים לבתי כנסת גם ילדים בני 6/7
אם תצליחי להגיע אז ממש יפה אם לא העיקר הניסיון מלא בהצלחה צדיקה
לכי לבד הכי כיף! תחשבו על זה שככה זה באמת יהיה מהלב בלי הסחות דעת וזה יהיה רק את ואלוקים וכל הכבוד על הרצון הטוב, אשרייך:)
שואל השאלה:
תודה לכולם שבת שלום❤
אנונימית