24 תשובות
קודם כל, כל הכבוד לך על הרצון!!

ועכשיו לשאלה-
כידוע, אנחנו חזרנו לעולם הזה בכדי לתקן את המעשים שעשינו בגלגול הקודם. כן כן, כל אחד ואחת היה פה כבר, בעולם החומרי.
ואנחנו באנו לתקן ולטהר את נשמתנו בכדי שבורא עולם יעלה אותנו למקום הראוי לנו.
המצוות והקירוב להשם יתברך זה מה שמקרב אותך אל הגן עדן ומרחיק אותך מהגיהנום.

יש רב אחד שקוראים לו "הרב מאיר אליהו" והוא רב שמסביר על זה מצויין.
אבל!! שימי לב, הוא עלול להפחיד אותך כי הוא מדבר על דברים עמוקים ומאוד מפחידים ואני אישית פעם ראיתי כמה סרטונים שלי וזה הכניס בי פחדים וחרדות.
אז מציעה לך לפני שאת נכנסת לראות את הרב הזה, תחשבי טוב טוב אם את באמת רוצה להבין למה זה עוזר ואם את רוצה להסתכן ואולי לפחד.


בהצלחה רבה
^שמע, אם אתה מאמין אז לא מציעה לך בכלל להיכנס לשם. זה לא שהוא לא רב טוב, הוא רב מדהים אבל הוא לא מתאים לכולם ובמיוחד לא לאלו שרק מתחזקים ולא דתיים/חרדים.
^אוקיי. אם יכנסו בך פחדים/חרדות תדע שזו אשמתך ואתה רצית.

תכתוב ביוטיוב- "הרב מאיר אליהו" ותכנס לערוץ שלו.
מציעה לך להסתכל על עוד שיעורים שלו ותבין ממה אני מפחדת.
מחילה, לא בטוח שהבנתי את השאלה.
זה עוזר כי אנחנו זוכים לקיים את רצון ה' יתברך.
^הוא מדבר על דברים מצמררים ומדבר על העונשים של דברים מסויימים בעולם הבא.

שמעתי שיעור שלו שהוא אומר שאם גזלת את הגזל הכי קטן, אתה תחזור בגלגול בכדי לתקן.

לא יודעת, אולי אתה אחד כזה שאין לו בעיה לשמוע דברים כאלה אבל אותי אישית זה מפחיד מאוד ואני נמנעת מלשמוע את השיעורים שלי נטו מפחד.
זה השכר

מה שמניע אותי בכל אופן זו אהבת השם
לא יודעת. ככה או ככה אני לא רוצה להתעסק בעניינים של מה קורה אחרי המוות כי זה מכניס בי פחד וזה יכול לגרום לי לעשות מצוות מתוך פחד ולא מתוך יראת השם.
וכידוע, כשעושים מצוות רק מתוך פחד מתישהו נתייאש ונעזוב הכל.
אז אני אישית רואה את הרב שניר גואטה והרב יגאל כהן ומתמקדת בהם
שואל השאלה:
לא הבנתי אז לא משנה כמה מצוות עשיתי פה ברגע שעשיתי גזל קטן ולא חשבתי על זה מלא כמו ניקוב או להחזיר מכשיר כתיבה לילדה שאני לא זוכרת מי היא זה אומר שאני אחזור בגילגול?? אז מה זה שווה כל מה שעשיתי???
אנונימית
כי הכל נשמר

אז את באה בגלגול משלמת את הדבר הקטן הזה ואז הולכת לעולם האמת לקבל את השכר שלך ששמור לך
^לאאא חחחחח תשכחי ממה שאמרתי.
הכל בסדר, תמשיכי לעשות מצוות את בכיוון הנכון
מחילה חברים, אבל אתם חייבים להפסיק לדבר על הנושאים האלה בפרהסיא. זה פשוט לא עוזר ורק מזיק.
^מסכימה לגמרי.

מחילה
^האלוקים נתן לנו תורה ולפיה אנחנו הולכים.
לא חושבת שיש כל כך מה לחקור כי אחרי הכל זה חשבונות שמיים
^^הרבנים עליהם אתה חולק חקרו פי כמה וכמה ממך.
שואל השאלה:
רגע אבל אני לא רוצה לחזור בגילגול ואני בטוחה שעשיתי לפעמים גזל קטן ואני לא זוכרת מה ולמי , איך מתקנים את זה????
אנונימית
^שאלה טובה. נראה לי פשוט לתרום צדקה ולזכות את הרבים בצורה כזו שתשלמי על כל מה שגזלת איי פעם בחיים שלך.
שואל השאלה:
ואז זה ימחוק לי את הגזל?
אנונימית
^לא לסמוך עליי. ממליצה לך לדבר עם compass הוא מבין מזה ואני חושבת שהוא ישמח לעזור לך
אנונימית ענתה נכון
את:)
^יששש חחח