3 תשובות
כנראה נגע בזה מים
אני אישית מייבשת עם פן כשזה עושה לי את זה אבל לא הייתי ממליצה
אני אישית מייבשת עם פן כשזה עושה לי את זה אבל לא הייתי ממליצה
שואל השאלה:
כן יש לי , כמה זמן לחכות אני על 3 אחוז אין דרך לייבש? זה לא רטוב כני לא מבינה איך רטוב
כן יש לי , כמה זמן לחכות אני על 3 אחוז אין דרך לייבש? זה לא רטוב כני לא מבינה איך רטוב
אנונימית
יש לך אייפון? זה קורה לי מלא פשוט תמתיני קצת זה יתייבש
באותו הנושא: