3 תשובות
כנראה נגע בזה מים
אני אישית מייבשת עם פן כשזה עושה לי את זה אבל לא הייתי ממליצה
שואל השאלה:
כן יש לי , כמה זמן לחכות אני על 3 אחוז אין דרך לייבש? זה לא רטוב כני לא מבינה איך רטוב
אנונימית
יש לך אייפון? זה קורה לי מלא פשוט תמתיני קצת זה יתייבש