10 תשובות
תעדכני אותי שיש פה תשובות
זה חרא לא כדאי לך, גם לא שומעים את זה בכלל (ממש חלש) וזה מעפן
אצלי שומעים את זה ממש וכל פעם שאני מטעינה ליד אנשים הם תמיד צוחקים
דרך הקיצורים
שואל השאלה:
אורי תודה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה אהובה
אנונימית
דקה אני בודקת לך מה אני עשיתי
שואל השאלה:
מה לעשות בקיצורים?
אנונימית
נכנסת לאפליקציה של הקיצורים
תלחצי על אוטומציה
על ה+
את אמורה לראות כחול וכתום- תלחצי על הכחול
תרדי למטה עד שאת רואה "מטען"
תלחצי עליו
תבחרי אם את רוצה את זה כשאת מחברת או מנתקת אותו (את יכולה לעשות את השני אחר כך תמיד)
אחר כך תלחצי על "הבא"
ואז על הוסף פעולה
ואז את כותבת בחיפוש "מלל"
את גוללת עד שאת רואה "אמור מלל"- תלחצי על זה
במקום המילה מלל את כותבת את מה שאת רוצה להגיד (באנגלית זה עובד טוב יותר מניסיון)
אמור להיות לך "שאל לפני"- תבטלי את זה (תלחצי על איפה שהירוק ואז תעשי "אל תאפשר)
ואז תלחצי על ה"סיום"
וזהו תהני❤