11 תשובות
הכי כיף זה לכתוב מה שיש לך בראש
זה ככה עם כל דבר לדעתי, גם הכי כיף שאת עושה משהו שאת אוהבת כי את אוהבת ולומדת משהו שאת אוהבת כי את אוהבת ולא כי החברה מלחיצה אותך שאת צריכה למצוא עבודה וללמוד משהו, זה הורס את האנרגיות לרצות ללמוד ולעשות משהו בחיים גם אם את אוהבת אותו
אני פעם אהבתי לצייר ולכתוב היום כל מה שמענין אנשים זה לא מה שאני מציירת זה רק למה אני לא מתפרנסת מזה
כאילו אי אפשר לעשות דברים יותר לכיף תמיד צריך לחשוב מה אנשים יחשבו כשאתה מבוגר..
אנונימית
שואל השאלה:
זהו רציתי ממש להוציא לאור סיפור כשהייתי ילדה אבל עכשיו זה נראה לי לחוץ מדי בגיל 25

ואני מה זה מזדהה איתך בקטע של הציור כי גם לי חופרים שאני אתחיל למכור להרוויח כסף אבל אין לי כוח להתעסק בזה
אנונימית
זה בסדר סתם הוצאתי את התסכול שלי
הפסקתי לעשות דברים שאני אוהבת ולהנות מהתחביבים שלי
כי כל פעם שאני מבקשת חוות דעת במקום להחמיא לי צועקים עלי שזה לא מפרנס אותי
נמאס לי, אין ערך לכלום חוץ מכסף
אנונימית
שואל השאלה:
טוב הם מגזימים ממש לדעתי
אנונימית
את לא מרגישה ככה?
כשהייתי קטנה ובת נוער ההורים שלי החמיאו לי בלי סוף על ציורים וכתיבה ושיבחו אותי
אבל זהו, מאז שסיימתי תיכון והחיים התחילו אם אני מראה להורים שלי ציור או משהו שכתבתי הם צועקים עלי
זה לא מכניס לך כסף את סתם מבזבזת זמן
זה נורמלי שהפסקתי לשנוא את התחביבים שעסקתי בהם פעם? היום אני פוחדת להנות כבר
אנונימית
שואל השאלה:
לא יודעת הם לא צועקים עליי או משהו אבל אני פחות מציירת בלי קשר

דיברת איתם על זה?
אנונימית
לא עזבי זה יחזור לשיחה על כסף
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל הקטע הוא שהוצאה לאור עכשיו זה נטו בשביל כסף

כי לפרסם סיפורים את יכולה חינם באינטרנט בלי שום בעיה לקבל חוות דעת
האמת קראתי על זה משהו מעניין אני תכף אשלח
אנונימית
אני פשוט תמיד אהבתי לקרוא, אז שאני כותבת משהו שאני אוהבת אני רוצה לשתף אותו עם כולם, לגרום לעוד אנשים לקרוא ספרים
שואל השאלה:
^אבל כמו שאמרתי את זה אפשר גם דרך האינטרנט...
אנונימית