14 תשובות
לא
לא
כן
אנונימי
כנראה שלחו לך מספר אימות, לא?
כדאי להשים את הקוד
אנונימי
שואל השאלה:
^^^ מתי שלחו לך?
ניסית להתחבר?
^^^ מתי שלחו לך?
ניסית להתחבר?
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני כבר מחוברת
אבל אני כבר מחוברת
אנונימית
לא
אולי עושים לך טרול? מי שלח לך?
איזו הודעה הם שלחו לך?
שואל השאלה:
של הקוד התחברות
של הקוד התחברות
אנונימית
בעיקרון זה אומר שפשוט פתחת חשבון, זה יכול להיות גם שמישהו אח ניסה לפתוח חשבון דרך המספר שלך
שואל השאלה:
זה קרה לכם פעם?
זה קרה לכם פעם?
אנונימית
לא קרה לי בחיים, וממה שאני יודע - הם אף פעם לא ישלחו לך סתם הודעה מבלי שתפני אליהם
באותו הנושא: