5 תשובות
שואל השאלה:
^ מסכימה
ובתור מישהי שמעריצה את רביד טוב לי כשטוב לו אין סיבה להתחיל להגיד דברים עליו כמו ירד לי ממנו או פתאום לא באלי לשמוע את השירים שלו
^ מסכימה
ובתור מישהי שמעריצה את רביד טוב לי כשטוב לו אין סיבה להתחיל להגיד דברים עליו כמו ירד לי ממנו או פתאום לא באלי לשמוע את השירים שלו
אנונימית
כי הוא בחור איכותי והיא פחות זה למה
שואל השאלה:
אבל זה לא קשור
השיר מקדם ומשנה את התפיסה של אידאל היופי
זה שהוא מביע דעה לא אומר כלופ
אבל זה לא קשור
השיר מקדם ומשנה את התפיסה של אידאל היופי
זה שהוא מביע דעה לא אומר כלופ
אנונימית
יש לו שיר שהוא מדבר על כמה שהוא אוהב מלאות
ודיאן לא מלאה בכלל אז זה מוזר פשוט
ודיאן לא מלאה בכלל אז זה מוזר פשוט
אנונימי
מסכימה איתך זה ילדותי ופתטי
באותו הנושא: