12 תשובות
מה איכס למה
מיי????
שאלה קסומה ונהדרת
חחח מי זאת
כאילו לא נראה לי מאוהבים אבל כן סלחו לה כי עכשיו גם אנשים עוקבים אחריה ורואים מה היא מעלה ביום יום שלה ומבינים שהיא הייתה סגורה בבית המון זמן
מה קשור "מהממת" מי דיבר על המראה שלה?
אנונימית
שואל השאלה:
חחח מתה על זה שלאנשים אסור פשוט לא לאהוב מישהו בלי שיקראו לו קנאי
חחח מתה על זה שלאנשים אסור פשוט לא לאהוב מישהו בלי שיקראו לו קנאי
אנונימית
ממש אבל
אנשים אכלו יותר מדי משפטים מההורים "אם שונאת אותך כי היא מקנאה בך"
לא יש לך אישיות חרא
אנשים אכלו יותר מדי משפטים מההורים "אם שונאת אותך כי היא מקנאה בך"
לא יש לך אישיות חרא
אנונימית
אף אחד פה בשאלה חוץ ממך לא דיבר על מראה אני באמת לא מבינה מה הבעיה שלך
ואם את מדברת על אנשים בארץ אז את פשוט מצדיקה את העובדה שכל אחד יכול להתנהג לאנשים איך שהוא רוצה בטלוויזיה ארצית וכל עוד הוא נראה טוב אפשר לסלוח לו על זה כי יש לה פריווליגית יופי
ואם את מדברת על אנשים בארץ אז את פשוט מצדיקה את העובדה שכל אחד יכול להתנהג לאנשים איך שהוא רוצה בטלוויזיה ארצית וכל עוד הוא נראה טוב אפשר לסלוח לו על זה כי יש לה פריווליגית יופי
אנונימית
על זה השאלה
אף אחד חוץ ממך לא דיבר על המראה שלה
דיברו על האופי אני באמת לא מבינה איפה הראש שלך
האמת שאני מלאך לידה אני ממש לא אצעק לבנאדם שמגיע לו שהמשפחה ההומופובית שלו החרימה אותו
אף אחד חוץ ממך לא דיבר על המראה שלה
דיברו על האופי אני באמת לא מבינה איפה הראש שלך
האמת שאני מלאך לידה אני ממש לא אצעק לבנאדם שמגיע לו שהמשפחה ההומופובית שלו החרימה אותו
אנונימית
חולה עליה.
אישה מהממת.
לא מבינה למה בנות שונאות אותה.
מה אתן מקנאות שהיא כל כך יפה?
אישה מהממת.
לא מבינה למה בנות שונאות אותה.
מה אתן מקנאות שהיא כל כך יפה?
איפה דיברנו על היופי שלה? בבקשה תצוטטי אפילו.
אנונימית