קבעתי עם מישהו שיבוא לאסוף אותי נגיד דוגמה בשעה 13:00, אני הגעתי למקום שקבענו שניפגש בו בשעה 13:00 והוא כעס עלי כי הוא אמר שהוא מחכה לי רבע שעה ושהוא שלח לי הודעה שהוא החליט לבוא יותר מוקדם והוא לא צריך לחכות לי כי הוא עושה לי טובה שהוא לוקח אותי בכלל ואני מבחינתי לא ראיתי שהוא כתב לי ופשוט הגעתי בול בזמן שקבעתי איתו. מי צודק לדעתכם?