12 תשובות
לא
נגעת איפה
ממש לא
שואל השאלה:
איך לא אבל אני כמעט בן 19
איך לא אבל אני כמעט בן 19
אנונימי
לא
אני בן 20 ולא דיברתי עם בחורה אפילו
אני בן 20 ולא דיברתי עם בחורה אפילו
אנונימי
שואל השאלה:
^^^בכללי בבנות
^^^בכללי בבנות
אנונימי
נו ו? אני כמעט שמונה עשרה ובתולת חיבוק
זה לא מביך בכלל
זה לא מביך בכלל
זה בסדר יש דברים שאנשים עושים בגיל 11 אבל יש כאלו שלוקח להם קצת יותר זמן וזה בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
רוצה להכיר?
רוצה להכיר?
אנונימי
איזה גבר
באותו הנושא: