19 תשובות
לא נורא בכלל הכל טוב כל דבר בזמנו
לא נורא יגיע זמנך אל תדאג
לא נורא הכל זהנלפי הזמן שלך
אתה בסדר גמור
אני עוד רגע 18 ומצב דומה
הכל בסדרר מבטיחה לך זה נורמאלי לגמרי
להיות בטול זה לא דבר רע.
חוץ מזה סביר להניח שבסוף תמצא מישהי
זה ממש ממש לא נורא, בכלל לא
ואני אותו דבר רק הפוך
באמת שהכול טוב, לדעתי זה הכי מעלה
אנונימית
זה לא כזה נורא
כל אחד בקצב שלו.
ואני אישית חושבת שקשר אם בחורה לא מחייב לגעת כל הזמן אחד בשני
לא,לא מוזר בכלל לכל אחד מגיע הרגע והזמן שלו ותאמין לי שיגיע הרגע שלך אתה לא תפסיד אותו עדיף גבר ששומר עליו ועל הכבוד שלו מאשר אחד שעשה את כל העיר ואל תדאג עד גיל 20 אתה תיפגוש ותחווה הכל
אל תדאג מזה יותר מדי , אבל בכל זאת אם זה עדיין משהו שאתה רוצה , אולי תנסה ליצור קשר עין עם בנות? אולי תבקש מחברים שלך לנסות לקרב בינך לבין מישהי שהם מכירים אם אין לך ממש את האומץ לזה?
אח שלי צריך קריזמה ולהיות מצחיק עם בנות צוחקות ממך ולא אלייך זה כבר השתפרות
שואל השאלה:
לא קשור לאומץ או לביטחון
יש לי הכל פשוט שום בת לא רוצה להיות איתי בקשר ובאמת שאין לי מושג למה
גם כריזמה יש לי
לא אתה בן 16 תתחיל לדאוג בגיל 25
3*
גם אני אחי אל תדאג, מקווה שבקרוב זה ישתנה אבל..
אנונימי
תרשום בתול קודם נכון ותדבר איתי
שואל השאלה:
אז זה שאתה אוטיסט נותן לך זכות לרדת על אחרים?
כל דבר בזמנו
זה בסדר זה מאוד בסדר ולגיטימי אל תמהר בבקשה
נניח ותגיע לגיל 20 ככה, אז? מה הבעיה בזה יש לך חיים שלמים לזה
זה סבבה לחלוטין לא צריך לאבד בתולים בגיל 14