11 תשובות
שואל השאלה:
התקציב הוא 3000 והמחשב הכי פשוט של המק בוק עולה 3000 עם 8 ggram ו256 גיגה באחסון וכל עליה קטנה בגיגה של כל אחד זה מוסיף 850 שקל
התקציב הוא 3000 והמחשב הכי פשוט של המק בוק עולה 3000 עם 8 ggram ו256 גיגה באחסון וכל עליה קטנה בגיגה של כל אחד זה מוסיף 850 שקל
אנונימי
זה גם אחת מהבעיות של אפל, מחירים גבוהים מאוד...
שואל השאלה:
בחיים לא היה לי מחשב נייד באלי אחד כזה לעבוד איתו ושירוץ מהר בין חלונות ואתרים
בחיים לא היה לי מחשב נייד באלי אחד כזה לעבוד איתו ושירוץ מהר בין חלונות ואתרים
אנונימי
תשמע יש מחשבים ניידים של ווינדוס שיכולים לתת את אותה עבודה במחיר יותר נמוך
שואל השאלה:
בוא נגיד ממה ששמעתי מחברים אפל במחשבים ניידים מי שקונה אלה רק המשתמשים שכבר היו להם והמחיר ככה יקר בגלל השם שלהם ויש המון מחשבים יותר טובים ב1000 שח פחות ואפילו בחצי מחיר ועושים עבודה יותר טובה
בוא נגיד ממה ששמעתי מחברים אפל במחשבים ניידים מי שקונה אלה רק המשתמשים שכבר היו להם והמחיר ככה יקר בגלל השם שלהם ויש המון מחשבים יותר טובים ב1000 שח פחות ואפילו בחצי מחיר ועושים עבודה יותר טובה
אנונימי
שמע בעיקרון כל מחשב עושה את העבודה, אבל מאק בוק זה איכות ברמה אחרת, אני יכול להגיד לך שאני לא מתחרט על שקל שהוצאתי על המחשב שלי, הוא עלה לי בסיבות השמונה וחצי אלף שקל וזה הבחירה הכי טובה שעשיתי
אבל עם זאת אם יש לך מגבלה כספית, אל תוציא יותר ממה שאתה חושב שאתה יכול לעמוד בו, תעשה את השיקולים שלך עם הצרכים שאתה צריך שיהיו למחשב שלך וככה תחליט מה הכי טוב בשבילך תמורת התקציב שלך.
אבל עם זאת אם יש לך מגבלה כספית, אל תוציא יותר ממה שאתה חושב שאתה יכול לעמוד בו, תעשה את השיקולים שלך עם הצרכים שאתה צריך שיהיו למחשב שלך וככה תחליט מה הכי טוב בשבילך תמורת התקציב שלך.
אנונימי
מקבוק זה מעפן, באותו מחיר של מקבוק אפשר לקנות מחשב גיימינג חזק שיריץ משחקים בצורה הרבה יותר טובה, ואם אתה לא גיימר, אז אתה יכול להסתפק במחשב פשוט בלי כרטיס גרפי חזק, מחשבים של אפל זה סתם יקר ולא שווה, אתה משלם על סמל סטטוס, זה טיפשי לחלוטין, זה יקר כי זה מותג
אנונימי
נכון אבל שוב זה לא מדויק
אבל אם אתה כבר השתמשת באפל למשך זמן מה עדיף לך ללכת על אפל
אבל אם אתה כבר השתמשת באפל למשך זמן מה עדיף לך ללכת על אפל
לאיזה צורך בדיוק?
אני רק עם מחשבים של אפל כבר 8 שנים ואני פשוט לא יכול לגעת בווינדוס
ה m1 מעבד חזק ואני כמעט בטוח שיותר מ i5
אני רק עם מחשבים של אפל כבר 8 שנים ואני פשוט לא יכול לגעת בווינדוס
ה m1 מעבד חזק ואני כמעט בטוח שיותר מ i5
אנונימי
לכל מחשב יש את החסרונות והיתרונות שלו.
גם כן מחשב בעל i5 לא אומר באמת משהו על המחשב.
אני ממליץ לקנות מחשב שיהיה נוח להשתמש בו.
אפל וינדוס הם תוכנות הפעלה שונות לגמרי.
גם כן מחשב בעל i5 לא אומר באמת משהו על המחשב.
אני ממליץ לקנות מחשב שיהיה נוח להשתמש בו.
אפל וינדוס הם תוכנות הפעלה שונות לגמרי.
זר לא יבין זאת...
אנונימי
באותו הנושא: