22 תשובות
אז ירוץ אחלה.
תלוי באיזה משחקים ובאיזה רזולוציה.
שואל השאלה:
fhd כמובן גבר. ועל 1920 כפול 1080
אנונימי
fhd זה ליטרלי 1920*1080 חחח.
שאלתי באיזה משחקים אתה רוצה לשחק אחי
שואל השאלה:
god of war
cyberpunk
אנונימי
שואל השאלה:
gtx 1060 6gb
אנונימי
איזה כרטיס מסך יש לך?
ירוצו בסדר כזה
אה אז אתה יכול להריץ god of war על מדיום עם איזה 60-70 פריימים וcyberpunk על low עם 50 פריימים כזה.
אלה משחקים כבדים אחי והכרטיס כבר בן 6.
שואל השאלה:
ספק כוח יש לי 850 וואט של אנטק זה בסדר או שעלוב?
אנונימי
זה מעולה אחי, זה המון כוח למחשב שלך.
לדעתי לא הכרחי במיוחד, כי i5-12400 עם 1060 מנצל מקסימום ספק כוח של 400-450
שואל השאלה:
אה סבבה טוב אוקיי
אז god of war ירוץ מדיום על 70fps?
אנונימי
אמור, כן.
שואל השאלה:
יש הגדרות low ויש הגדרות original על מה לשים?
אנונימי
תנסה low
כאילו אני משער את הfps אני לא אשכרה בדקתי
שואל השאלה:
ויש במשחק fsr גבר זה אמור לתת בוסט
אנונימי
זה יתן לך חתיכת בוסט
המעבד לא יהיה צוואר בקבוק.
מי שכן עלול להכזיב אותך, הוא כרטיס המסך - לא יריץ כותרים טריים.
אנונימי
שואל השאלה:
זכרונות יש לי 16 ג'יגה ראם ddr4 3200mhz
זה מהיר?
אנונימי
כן, אחלה.
אני עדיין מחכה עם השדרוג שלי. כי המעבד שלי עדיין אחלה, אבל וואלה בא לי איזה i7-13700 אולי, אני אחכה שיצא.