22 תשובות
אז ירוץ אחלה.
תלוי באיזה משחקים ובאיזה רזולוציה.
שואל השאלה:
fhd כמובן גבר. ועל 1920 כפול 1080
fhd כמובן גבר. ועל 1920 כפול 1080
אנונימי
fhd זה ליטרלי 1920*1080 חחח.
שאלתי באיזה משחקים אתה רוצה לשחק אחי
שאלתי באיזה משחקים אתה רוצה לשחק אחי
שואל השאלה:
god of war
cyberpunk
god of war
cyberpunk
אנונימי
שואל השאלה:
gtx 1060 6gb
gtx 1060 6gb
אנונימי
איזה כרטיס מסך יש לך?
ירוצו בסדר כזה
אה אז אתה יכול להריץ god of war על מדיום עם איזה 60-70 פריימים וcyberpunk על low עם 50 פריימים כזה.
אלה משחקים כבדים אחי והכרטיס כבר בן 6.
אלה משחקים כבדים אחי והכרטיס כבר בן 6.
שואל השאלה:
ספק כוח יש לי 850 וואט של אנטק זה בסדר או שעלוב?
ספק כוח יש לי 850 וואט של אנטק זה בסדר או שעלוב?
אנונימי
זה מעולה אחי, זה המון כוח למחשב שלך.
לדעתי לא הכרחי במיוחד, כי i5-12400 עם 1060 מנצל מקסימום ספק כוח של 400-450
לדעתי לא הכרחי במיוחד, כי i5-12400 עם 1060 מנצל מקסימום ספק כוח של 400-450
שואל השאלה:
אה סבבה טוב אוקיי
אז god of war ירוץ מדיום על 70fps?
אה סבבה טוב אוקיי
אז god of war ירוץ מדיום על 70fps?
אנונימי
אמור, כן.
שואל השאלה:
יש הגדרות low ויש הגדרות original על מה לשים?
יש הגדרות low ויש הגדרות original על מה לשים?
אנונימי
תנסה low
כאילו אני משער את הfps אני לא אשכרה בדקתי
שואל השאלה:
ויש במשחק fsr גבר זה אמור לתת בוסט
ויש במשחק fsr גבר זה אמור לתת בוסט
אנונימי
זה יתן לך חתיכת בוסט
המעבד לא יהיה צוואר בקבוק.
מי שכן עלול להכזיב אותך, הוא כרטיס המסך - לא יריץ כותרים טריים.
מי שכן עלול להכזיב אותך, הוא כרטיס המסך - לא יריץ כותרים טריים.
אנונימי
שואל השאלה:
זכרונות יש לי 16 ג'יגה ראם ddr4 3200mhz
זה מהיר?
זכרונות יש לי 16 ג'יגה ראם ddr4 3200mhz
זה מהיר?
אנונימי
כן, אחלה.
אני עדיין מחכה עם השדרוג שלי. כי המעבד שלי עדיין אחלה, אבל וואלה בא לי איזה i7-13700 אולי, אני אחכה שיצא.
באותו הנושא: