10 תשובות
לא..
זה אולי יעשה לי קצת טוב אבל זה עלול לעשות לאדם האחר ממש רע.
ואני מעדיף שאני והוא נשאר חברים בסופו של יום אתם יודעים..
זה אולי יעשה לי קצת טוב אבל זה עלול לעשות לאדם האחר ממש רע.
ואני מעדיף שאני והוא נשאר חברים בסופו של יום אתם יודעים..
לא.
בטח שלא
לא, למשל יש את הספר "נצור לשונך" שמלמד כיצד צריך האדם להשתמש בלשון שלו.
ממש לא
לפעמים
לרוב כן אבל משתדלת שלא הכל ולא תמיד כדי לא לפגוע.
לא
לא
שואל השאלה:
מה רמת הסינון שלכם בין הפה למוח חייב שתענו זה כדי לבדוק את עצמי
מה רמת הסינון שלכם בין הפה למוח חייב שתענו זה כדי לבדוק את עצמי
אנונימי
באותו הנושא: