9 תשובות
שואל השאלה:
איך
איך
ילדים שצריכים עזרה.. כל אחד מסיבה אחרת
פנימיה בגן יבנה.
שואל השאלה:
כן הבנתי אבל איך הילדים הם ילדים טובים?
כן הבנתי אבל איך הילדים הם ילדים טובים?
שואל השאלה:
אתם מכירים ילדים שהם בפנימייה של רווחה איל הילדים טובים ?
אתם מכירים ילדים שהם בפנימייה של רווחה איל הילדים טובים ?
יש ויש .. ברור שיהיו "טובים"
שואל השאלה:
איך את/ה יודע/ת
איך את/ה יודע/ת
אני הייתי בפנימייה של הרווחה(זה היה מרצון)
זה כמו בכל מקום אחר יש טובים יש פחות
היו כאלה שלא סבלתי אותם הייתה שם ילדה אחת פשוט שטן והיו כאלה ממש נחמדים וטובים כמו בכל מקום אחר אי אפשר שהיה רק טוב ואי אפשר שהיה רק רע
זה כמו בכל מקום אחר יש טובים יש פחות
היו כאלה שלא סבלתי אותם הייתה שם ילדה אחת פשוט שטן והיו כאלה ממש נחמדים וטובים כמו בכל מקום אחר אי אפשר שהיה רק טוב ואי אפשר שהיה רק רע
אנונימית
באותו הנושא: