16 תשובות
מצטערת שאין לי יותר מזה לתת לך, אבל כל מה שאני יודעת זה שבפנימיות רווחה הרבה פעמים לא טוב, אין מספיק יחס, ועוד בעיות שאני לא יודעת לפרט עליהן.
יש פנימיות בהדסים, זה באבן יהודה (ליד נתניה), אולי תנסי שם.
ואני מצטערת לשמוע על המצב בבית שלך, תישארי חזקה 3>
שואל השאלה:
תודה 3>
אני מאבן יהודה וילדים בבית ספר שלי הם מפנימיית הדסים והם דווקא אומרים שזה אחלה מקום תכירי שם מלא אנשים מדהימים באמת.
ואם תעברי לשם תהיי בבית ספר שלי כי זה שמונה שנתי
בכללי תגידי אם את עוברת לפה חובה
3*
יש באמת הרבה פנימיות גרועות אבל יש גם הרבה טובות כדאי לך לברר טוב לפני שאת מחליטה
אני אומנם לא בפנימית רווחה אבל בפנימיה כבר שלוש שנים גם מהסיבה של המון ריבים עם אמא שלי.
ואני ממש מצטערת שאת צריכה לעבור את זה, אני מניחה שזה ממש קשה ולא נעים.
יותר מזה, אני מקווה שתצאי כמה שיותר מהר ושיהיה לך יותר טוב!
תקשיבי אם את במצב נפשי לא טוב עדיף לך קודם לטפל בזה ואז ללכת לפנימייה פוסט אשפוזית
שואל השאלה:
אבא שלי לא מסכים להתגרש.

וממש תודה לכל מי שהגיב, מעריכה
אם את מעריכה את יכולה לחלק פרחים.... חחח
פרחים צריך להשיג קובי, לא לבקש^
שואל השאלה:
אני באמת הייתי בשלוותה במיון ורצו לאשפז אותי אבל בסוף לא אישפזו..
שואל השאלה:
הלוואי שהייתי יכולה לדבר איתך בפרטי אבל אין לי פרחיםם
אני חדשה
שואל השאלה:
בדיוק יש לי תור עם הרופאה טלפוני אני אדבר איתה לגבי המצב הנפשי שלי והכל
שואל השאלה:
דיברתי איתה, אני אולי אגיע לאשפוז..
עכשיו אבא שלי ואמא שלי והרופאה מדברים
וואו גם לי היה סיפור די דומה אבל עם אמא שלך מתנהגת ככה עלייך צריכים לאשפז אותה אמא לא אמורה להרביץ לילדים שלה ממש לא את במקרה כזה כבר בית משפט
שואל השאלה:
כן אני דיברתי עם עובדת סוציאלית ברווחה אתמול אבל לצערי החוק לא הוגן והעולם מטומטם אז זה לא יקרה:(
שואל השאלה:
אנונימית שדיברה על שלוותה^

יש מצב את שולחת לי הודעה בפרטי? זה ממש חשוב