5 תשובות
סייבר
לא אבאס חלילה, אבל העיקר שתהיה בגרות לא משנה במה. לכי על משהו שאת אוהבת בלבד!! מניסיון
^^^
כיום בישראל הכל כסף כסף כסף יוקר המחיה כל השטויות האלה עדיף ללמוד מקצוע שבאמת יעזור נגיד סייבר - הייטק
מנהל עסקים - נדל"ן, מניות, בורסה
כל דבר והיתרון שלו
כיום בישראל הכל כסף כסף כסף יוקר המחיה כל השטויות האלה עדיף ללמוד מקצוע שבאמת יעזור נגיד סייבר - הייטק
מנהל עסקים - נדל"ן, מניות, בורסה
כל דבר והיתרון שלו
הייתי גם שם וגם שם ובעוד 20 מגמות.
אם הבחירה היא בין תקשורת למנהל עסקים עדיף מנהל.
קח בחשבון שבישראל זאת לא מגמה על רמה, לי היה מזל עם מורה מדהים שאשכרה היה לו עסק ולא סתם קרא מהמיקוד.
סביר להניח שלך לא יהיה את זה אז תצטרכי פשוט לנסות להמיר כמה שיותר מהחומר לחיים האמיתיים (כי לרוב את לא תצטרכי 90% ממה שמלמדים שם)
אם הבחירה היא בין תקשורת למנהל עסקים עדיף מנהל.
קח בחשבון שבישראל זאת לא מגמה על רמה, לי היה מזל עם מורה מדהים שאשכרה היה לו עסק ולא סתם קרא מהמיקוד.
סביר להניח שלך לא יהיה את זה אז תצטרכי פשוט לנסות להמיר כמה שיותר מהחומר לחיים האמיתיים (כי לרוב את לא תצטרכי 90% ממה שמלמדים שם)
לא יודע אבל גם תקשורת זה חא אישה מגמה לחכמים
מנהל עסקין נשמע יותר טוב אבל אצלי חא היה לא מנהל עסקים אז אני אומר מאיך שזה נשמע לי.
היו אצלנו ילדים בתקשורת שהם לא גאונים אלא ממוצעים.
בתכלס בתכלס, הכל חרטא האמת רני אומר לך
מנהל עסקין נשמע יותר טוב אבל אצלי חא היה לא מנהל עסקים אז אני אומר מאיך שזה נשמע לי.
היו אצלנו ילדים בתקשורת שהם לא גאונים אלא ממוצעים.
בתכלס בתכלס, הכל חרטא האמת רני אומר לך
באותו הנושא: