7 תשובות
לנשנשמשהו ואז
ממליצה להתייעץ עם רופא!
מקווה שלא יהיה לך קשה
שואל השאלה:
ניסיתי לאכול ממש קצת אבל פשוט באלי להקיא
להתחיל בלאכול קצת ואז כבר תתרגלי
כנראה שיש לך בעיה במערכת העיכול, שדוחה אוכל. וזה לא טוב. תבדקי, ואל תדאגי, הכול טוב, זה משהו נפוץ
שואל השאלה:
^^^ תודה על העצה אבל זה לא יעזור לי עכשיו