למה אנשים מגיבים הייט בטיק טוק לדוגמא , באמת רוצה להבין את המניע.
הכי מצחיק אותי שאותם אנשים שמגיבים הייט זה אותם אנשים פתטים שלא מצליחים אפילו להראות את הפרצוף שלהם וגם אם הם מראים הם נראים כמו אנשים שצריכים לקבל קיצבה יומית מביטוח לאומי כאילו אני באמת לא מבינה תפואנטב מילא זה באמת היה מצחיק מישהו