6 תשובות
לא מגיב
כן בגלל שאנשים חארות מקבלים תגובות חארות
לא
אם אין לי משהו טוב לומר אני לא אומרת!
הכי קל להגיב לאנשים מאחורי המקלדת אבל רוב האנשים לא היו אומרים בפנים את מה שהם כותבים.
מיותר ואי אפשר לדעת גם איך התגובה שלך משפיעה על חיים של אנשים
אם אין לי משהו טוב לומר אני לא אומרת!
הכי קל להגיב לאנשים מאחורי המקלדת אבל רוב האנשים לא היו אומרים בפנים את מה שהם כותבים.
מיותר ואי אפשר לדעת גם איך התגובה שלך משפיעה על חיים של אנשים
כן לפעמים כשמשעמם לי או כשזה משהו מתנשא או מכליל או משהו כזה
לא. זה סתם עושה רע ולא מועיל בשום צורה
אני לא
לדעתי זה מזעזע
לדעתי זה מזעזע
באותו הנושא: