9 תשובות
אוי ואבוי
להיות גאה בעצמך שעכשיו את לא
לכולנו הייתה תקופה מביכה בחיים, פשוט תחשבי על איך את עכשיו ותשמחי שהשתנת 3>
לכולם היה תקופות רעות אבל תאמיני לי שלאף אחד לא איכפת ממי שהיית פעם זה רק בראש שלך
שואל השאלה:
די זה היה לפני חצי שנה כזה אני מפחדת
אנונימית
להיות בטוחה בעצמך וביופי שלך
להיזכר שזאת לא את היום וזה רק זיכרון עצוב והיום את יותר טובה מעצמך של פעם
את עדיין פיקמי מסריחה,סתם סתם
אנונימית
חצי שנה?
והשתנית בטוח?
תמשיכי ככה פשוט ועם השמן את תשכחי.
כמו ששכחת מה עשית בגיל 10