8 תשובות
לגובהו של אדם כלשהו
שואל השאלה:
גם ביסלי זה קטן
כי במבה זה קטן
כי במבה זה קטן
וסביר להניח מסתדר טוב יותר באוזן
אין הסבר
מצטרפת לשאלה
חבר'ה במבה זה לא קטן, זה סבבה לגמרי!
חחח במבה זה נמוך מאוד
היה לנו ילד בכיתה שהיה בגובה של ילד בכיתה א' והיינו כיתה ד' וקראנו לו רק במבה
הוא עבר בית ספר בסוף ד' וכל פעם שנזכרים בו אז זה כזה "איזה איתי? איתי במבה?" כןן כןן או רואים אותו ברחוב אז כזה "אהה במבה ממצב שנים לא ראינו אותך" וזה אחד המצחיקים אמאא
זה כי זה ביוטי למטר וקצת ובמבה זה נורא ישראלי