8 תשובות
לאכול ולתרום
תביא לי אותם
שואל השאלה:
^אני בת
להביא לעמותות שמביאות אוכל לנזקקים
תכיני את את המילוי עם קצפת ו תוכלי עם המשפחה או לתרום
תמלאי אותם בקרם ותחלקי לנזקקים
עוגת ביסקוויטים
אפשר לעשות איתם כמו עוגת בסוויקטים/לפורר מעל עוגה או למלא אותם בקרם. או פשוט לנשנש ככה