תשובה אחת
היי,
קורא את מה שאת כותבת ורואה כמה את מוצפת וכמה את רוצה שזה יפסיק.. שהאירוע הזה ממש הרעיד את עולמך ועכשיו את צריכה לאסוף את הרסיסים ולקוות שזה לא יקרה שוב.. לא יכול לתאר לעצמי כמה זה וודאי מפורר אותך מבפנים..
ולמרות המצב הבלתי אפשרי שאת נמצאת בו, הסכמת לבוא לפה, לפוסט זה, לפתוח את הלב שלך ולבקש עזרה.. דבר שבטח דרש ממך אומץ רב מאוד..
אני אחד מהמתנדבים של סה"ר- סיוע והקשבה ברשת ורוצה להזמין אותך, אם תרצי, לדבר עם אחד המתנדבים\מתנדבות שלנו בשיחה פרטית ואנונימית.. נהיה שם בשביל להקשיב למה שתבחרי לשתף, ללא שיפוטיות וננסה לחשוב ביחד איך אפשר להקל עלייך..
שלך
מתנדב סה"ר