19 תשובות
אם ההורים מסכימים אז לכי על זה
רע לדעתי
אני אישית
חושבת שזה די מיותר בגיל כזה קטן
אני בעצמי רוצה לעשות במשך הרבה שנים ועכשיו אני כן יכולה
אבל כאילו יש סיבה שיש הגבלת גיל לקעקוע
אז פשוט עדיף לחכות
מ י ו ת ר בגיל כזה באמת
אני חושבת שתחכי
זה מוקדם מדיי ויש לך את כל החיים להתחרט
אני גם מאוד רוצה כבר כמה שנים אבל אני אחכה עוד הרבה זמן כדי לא להתחרט
בסופו של דבר זה משהו שישאר עליך לנצח
שמעי אם יש לזה משמעות רצינית בשבילך תעשי את זה פשוט תזכרי שזה על הגוף שלך לכל החיים
חוץ מזה שאף בן אדם מוסרי לא יעשה קעקוע לילדים בני 14 גם אם יש אישור הורים
זה דבר רע כמו צביעת שיער ועישון
אני חושבת שזה מגניב רצח דווקא
אם ההורים מסכימים אז למה לא
אני חושבת שלא כדי בגיל הזה רוב האנשים שעושים קעקועים בגילאים האלה אחר כך מתחרטים קחי את הזמן אל תמהרי
לא סובל קעקועים אבל תעשי מה שבאלך
אם את בטוחה שאת לא תתחרטי על זה, לכי על זה.
מכירה ילדה שעשתה גם בגיל הזה לזכר סבא שלה שנפטר עשתה עץ כזה קטן ברגל ממש יפה לזכרו.
תעשי מה שאת חושבת אם יש קעקוע שיש לו משמעות עמוקה בעינייך שישאר איתך ולא תתחרטי עליו לכי על זה
לא כדאי לדעתי
לא חייב שלקעקוע יהיה משמעות היא צריכה להבין שאם היא הולכת לעשות קעקוע היא צריכה להיות בטוחה בזה ב100% כי זה דבר שישאר איתה לכל החיים
מוקדם מדי לדעתי, עדיף לחכות עם זה
בעיניי דווקא חשוב שלקעקוע הראשון יהיה משמעות עבורה, משהו שישאר איתה.. זה קעקוע ראשון והיא לא רוצה להתחרט עליו, מומלץ שיהיה סיפור/מסר מאחוריו שיתנו לו חשיבות ככה שתמצא את עצמה בעוד כמה שנים מסתכלת על הקעקוע ושזיכרון יעלה לה, במקום סתם עוד קעקוע בלי שום משמעות ואז יש יותר סיכוי לחרטה.