מישהו שעולה לכיתה יב ומישהי שעולה לכיתה י זה הפרש גילאים גדול מידי לדעתכם?
אני מכירה אותו דרך האינסטגרם אבל הוא גם בביצפר עם קרובת משפחה שלי ואני לא אומרת שזה לאו דווקא משהו רומנטי אבל אני מרגישה שיש לי חיבור טוב איתו ויש לנו על מה לדבר. אתם חושבים שזה הפרש גדול מידי? (הוא בן 17 וחצי אני 15)