10 תשובות
את לא.
כי אנחנו חיים בעולם פטריאכלי שוביניסטי. זה עצוב. וזה לא צריך להיות ככה.
וכל מי שאומר לה שהיא צריכה טיפול או שהיא לא צריכה לפחד :
אתם לא מודעים לעולם שאנחנו חיים בו או כי אתם בנים או כי אתם תמימים.
כל כך הרבה מקרים של אונס והטרדה מינית שכל גבר שאנחנו לא מכירות אנחנו צריכות לחשוד בו כדי להגן על עצמנו.
אנונימית
אני לא חושבת שכל הבנים הם ככה אבל אני יכולה להבין ממה את מפחדת וזה לא בסדר שאץ אמורה לפחד בזה אבל יכול להיות שגם ההוכחה היא קצת בך
אה, אז מכל המינוסים אני מבין שאתם חושבים שהיא כן צריכה לפחד ללכת ברחוב.
סבבה חבר'ה.
שואל השאלה:
^^
איך זה נראה לך לא נורמלי?
כל בת רנדומלית שמהלכת ברחוב לא יכולה ללכת בהרגשה של ביטחון מהפחד שמטורף יקפוץ עליה
אנונימית
כי זה לצערי העולם שלנו, אני מזדהה איתך גם אני לפעמים מפחדת
זה לא צריך להיות ככה
כי יש בנים חרא שחושבים שהם גברים בזה שהם מטרידים מתבייש שאני והם מאותו מין
סליחה שאת צריכה לעבור את זה
אני אמרתי שלא?
לא.
את לא צריכה לפחד מבנים זה לא נורמלי
עצוב, וגם עצוב לי בשביל הבנים שמעולם לא יעשו כלום אבל עדיין יראו מפחידים בעינינו כי אי אפשר לדעת על מי לסמוך. לפחות נחמד לדעת שיש כאלה בטיקטוק למשל שמדמים שיחות כדי שאולי נרגיש טיפה בטוחות יותר ללכת ברחוב, יש כאלה לשמחתי שעבדנו אבל יש את החיות אדם האלה שחושבים שהעולם שלהם. לגמרי סירוס אני לא מוצאת סיבה למה לאנס או מטרידות מגיע להביא ילדים, שהוא יחיה עם ההשלכות של המעשים שלו