התחברות
הרשמה
אם אני לא לומדת בשישי בחטיבה החדשה, אני מתחילה ב3.9 או 1.9?
7 באוגוסט 2023, 07:34
חטיבת ביניים
כיתה
4 תשובות
3.9
א
אנִי
3.9
א
אני ישנה וכולם ערים
ב 3.9
ואיזה כיף לךך
:) ukrainka
לא יפה לדלג עליי
יואו תודה:))
א
אני ישנה וכולם ערים
באותו הנושא:
חטיבה חדשה, ילדים חדשים, ילדים גדולים, מורות מרושעות, איך עברה עליכם השנה הראשונה בחטיבה?
אני לומדת שפה חדשה ואני מתחילה עם מילים, רעיונות למילים שמושיות?
אני לומדת בחטיבה עם עוד 159 ילדים, הכל יהיה בסדר בעניין הקורונה?
ה-1.9 יוצא יום שישי, אם אני לא לומדת בשישי, אז מתחילים ביום ראשון (3.9)??
מתחילה כל יום בית ספר מ8:00 ומסיימת ב16:00 אבל לא לומדת בשישי, כמה זה נורא?
ביום שישי החטיבות מתחילות ב 9?
"התלמידה *היפה* לומדת איתנו בחטיבה" היפה זה שם עצם או שם תואר?
אז אני מתחילה חטיבה בית ספר חדש
אני לומדת בשישי אז זה אומר שיש לי 206 ימי לימודים? חטיבה
מתחילה לנגן בגיטרה, לומדת כרגע אקורדים ולא הבנתי משהו
עד כמה זה גרוע להיות הילדה החדשה בחטיבה (ט) ?