12 תשובות
במצב של היום כן
מעלה
*שואל באתר שרובו המוחלט יהודים*
לא מוריד
לא מוריד
למה אנשים אשכרה כתבו כן אני מקווה שזה בציניות
לא מוריד מעלה :)
רק אומר השאלה הזאת זה כמו לשאול "יש דופק. מוריד? "
וואי ממש
מוריד היהודים האלה כל הזמן עוקצים אותי
תוב אחי
למה שזה יוריד...
אין מעלה גדולה מזה
ממש.
תכף גם תגיד לי שאתה גם נושם (רגע רגע רגע, אתה באמת נושם? איכ, אני פוסלת על זה)
(כמובן שזה נאמר בציניות, מזכירה שרוב האתר פה הוא יהודי ולכן יהיו מעטים שזה יוריד להם.)
תכף גם תגיד לי שאתה גם נושם (רגע רגע רגע, אתה באמת נושם? איכ, אני פוסלת על זה)
(כמובן שזה נאמר בציניות, מזכירה שרוב האתר פה הוא יהודי ולכן יהיו מעטים שזה יוריד להם.)