21 תשובות
לא
ממש לא מוריד.
ממש לא
אם אתה לא עובד עבודה זרה ושומר שבע מצוות בני נח - אז לא. זה בגלל שאני בן ואתה בן. לא בקטע זוגי, חלילה (אני, ברוך ה', לא גיי), אלא בתור חבר לחיים.

אני לא פוסל גויים בתור בני אדם רק בגל שהם גויים. אבל אנא ממך, התרחק מבנות ישראל...
אנונימי
שואל השאלה:
ואם אני חסר דת? אם מי אני אמור להתחתן? ויש מלא בנות ישראל שכן מוכנות לנסות הנה למעלה
אנונימי
שואל השאלה:
זה ממש מצמצם לי את האפשרויות אז אני פחות...
לא אכפת לי באמת אם מי אני אצא אבל הרוב זה יהודיות בארץ אז בגלל זה שאלתי
אנונימי
מסכימה עם אנונימי ואנונימית. אתה יכול להיות בן אדם ממש טוב, אבל זה לא קשור. ליהודים אסור להתבולל.
שואל השאלה:
זה נשמע מתנשא מצדכם אם לומר לכם את האמת
אנונימי
שמע, לא אמרתי שום דבר מעליב, אבל יש פה קו אדום: ה' אסר עלינו להחתן עם הגויים (דברים ז, ג-ד), ואסור לנו ללכת נגד זה. זה לא שאנחנו משפילים אותך, חלילה, ולא באים סתם להתנשא. רק לעניין זוגיות אתה לא מתאים לא לבנות ישראל. זה שיש כאלה שלא אכפת להן מהציווי של אלוקים - זה באמת עצוב
אנונימי
זה לא קשור למוריד/מעלה..
מלכתחילה זו לא אופציה בשבילי.
לא מוריד בכלל
למה לשאול אז?
הרי ברור לך שמי שמאמינה ודתיה זה לא שאלה והיא לא תתבולל.
ומי שלא אז כניראה שזה לא יפריע לה ולא ישנה לה.
אפילו לא אפשרות מצידי
יאפ, לא אישית אבל.
זה לא עיניין של מוריד
זאת התבוללות