10 תשובות
אוץ ברו טיפה הגזמת ^
הציונים לא משהו אבל בחלקים די חשובים של המיון שכדאי לפחות 3 בשביל תפקיד מעניין קיבלת לפחות 3
שהם:
הפעלה טכנית
ניהול וארגון
עבודת צוות
שהם לפחות 3 אצלך
סך הכל הציונים הם בערך ממוצע
אבל תבדקי בכל זאת אם את יכולה שוב לעשות את המיון כי החלק של עיבוד מידע בגרות ובשלות, השקעה , הם מאוד חשובים והרבה תפקידים מסתכלים עליהם
אבל אם יש לך דפר גבוהה אז זה יעזור לך גם להתקבל לאן שאת רוצה
שואל השאלה:
הדפר שלי 70
אני מנסה לקבוע מועד חדש תודה למי שעזר❤
אנונימית
מסכנה דפר 70 זה גרוע אני קיבלתי בהכל 5 חוץ מהפעלה טכנית שקיבלתי 4 וקיבלתי דפר 90 זה היה קל
אנונימי
ואיזה תפקיד אתה משובץ ^ ?
על הפנים את גובניקית
שואל השאלה:
יש לי שאלה נוספת קטנה
הגשתי ערעור והם כתבו שאני יכולה לבחור לעשות או את החלק של השאלות במחשב או את החלק הקבוצתי
עיבוד מידע וקשב מתמשך זה בחלק של השאלות?
אנונימית
זה ציונים טובים יתקעו אותך באיזה משהו של הדרכה או פיקוד לדעתי בהצלחה
שואל השאלה:
פליז תגידו לי אם הציונים טובים או לא ממש חשוב לי תודה לעוזרים❤
אנונימית
בחרתי 8200
אנונימי