3 תשובות
כי בחורות נמשכות לגברים שלא שמים עליהם בדרך כלל
לא בהכרח נכון
פשוט לפעמים כשגברים מההתחלה עושים טו מאצ' זה לא משאיר מתח סקרנות ועניין וככה הבת מאבדת עניין מהר
אבל אני דווקא מאלו שנמשכות לגברים הנחמדים
אף פעם לא יצא לי לרדוף אחרי גבר או לגרום לגבר לרדוף אחריי או משחקים אגו ושטויות כאלו
אוהבת שהם ישרים וטובין
כי לבנים הנחמדים אין אישיות הם הופכים את מערכת היחסים לאישיות שלהם ונראים נואשים לרצות את בת הזוג וזה חסר אופי, טו מאץ
אם נחמד זה כל מה שאתה זה אומר שהפכת את זה לכל האופי שלך
בנות נמשכות לבנים נחמדים, מצחיקים, עם אישיות, יודעים להיות רצינים וקשוחים כשצריך ולעמוד על שלהם, לא רק נחמדים
רק נחמד זה משעמם
אנונימית