7 תשובות
זה יותר מדי להעמיס על הגוף
שואל השאלה:
אני לא יכולה כרגע ללכת לחדר כושר ובכללי אני לא רוצה שיהיו לי שרירים אני רק רוצה להרזות
אנונימית
זה סתם אירובי מוגזם תעשי אירובי רגיל פלוס אימוני כוח אמיתיים לא סרטונים
מוגזם תעשי שלוש מקסימום
לא טוב בכלל, עומס יתר על הגוף ועוד בהתחלה בכלל לא טוב כי צריך להעלות את העומס בהדרגה, בלי קשר שזה עומס לגוף מבפני עצמו, אם את רוצה לרדת כדאי בדרך בריאה ולא כזו שתפגע בגוף (:
מחדר כושר לא יהיו לך שרירים כזה מהר.
אימון רגיל לא יפגע בך, זה סתם מוגזם ואם את לא רגילה לאימונים עלול לפצוע אותך.