שלום ,במסגרת פינוי ובינוי ישנה אפשרות במקום דירה אחת גדולה לקחת 2 דירות נצתרך להוסיף מס
שלום במסגרת פינוי ובינוח ישנה אפשרות לחלק דירה אחת גדלוה ל2 דירות שאולי מצתרך להוסיף כסף לקבלן גם הבעיה שהם אומרים שצריך לשלם 25 אחוזמס למדינה אם זה במסגרתפינוי ובינוי למה צריך לשלם? הרי הדירות שת כולם מושבחותאשמח להסבר בנושא? וגם איך מחשבים את זה כדי לדעת כמה אצתרך לשלם