7 תשובות
וואו חפרתי רצח
כתבת מגילה, היא לא תקרא את זה
שואל השאלה:
תכלס^^ אבל קראה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אמאא נשבר לי ממנה רק הערות יש לה לומר לי
אנונימית
אם זה מה שאת מרגישה לנכון אל תדברי איתה
תקיף מידי לדעתי.. מקווה שתקבל את זה ותפסיק והכל יסתדר בניכן
שומעת יצאת מלכה ולא את ממש לא הגזמת את רשמת לה את האמת מאוד יפה , כנראה שעדין לא ראית אנשים שמביעים את המילים שלהם בצורה לא יפה ואת צריכה לשמוח מזה . אם את באמת אומרת שהיא סתם זורקת לך הערות ועושה שטויות אז רשמת לה יפה מאוד , ובמקרה והיא לא הבינה את הטעות שלה שלחי אותה לעזאזל . חברים באים והולכים