12 תשובות
שואל השאלה:
כאילו לא בקטע של דיאטה פשוט בכללי לא יודעת
כאילו לא בקטע של דיאטה פשוט בכללי לא יודעת
אנונימית
אם זה חד פעמי זה בסדר גמור
לא לבטל
אין בעיה
אין בעיה
אבל זה תלוי בהרגשה ובכמות אם לא תיהי ממש רעבה תזמיני משהו קטן
אם זה לא קבוע אז סבבה תהני
שואל השאלה:
כן? בדרך כלל אני אוכלת בחוץ פעם בכמה שבועות אבל יצא ככה. שלאחרונה יותר
כן? בדרך כלל אני אוכלת בחוץ פעם בכמה שבועות אבל יצא ככה. שלאחרונה יותר
אנונימית
כל עוד זה לא על בסיס קבוע זה סבבה לגמרי
לא לבטל זה לא מוגזםם
אם זה רק היום אז סבבה אם זה ככה כל יום אז זה גרוע
זה קרה לי מלא פעמים זה בסדר גמור
אם זה חד פעמי אז סבבה
זה קורה לי כל הזמן הכל טוב
אנונימית
באותו הנושא: