7 תשובות
כן זה סבבה
תאכלי הכל אפשר
אכלתי שלוש מנות של פסטה היום
מה שבא לך ומה שעושה לך טוב כמובן אם את מוסיפה מנת ירק וחלבון בנוסף
כי פסטה זאת רק פחמימה