5 תשובות
עדיף עם המכונה של נינגה כי זה לא יצא לך אותי מרקם
כן כאילו לא גלידה ממש אבל במרקם
שואל השאלה:
איזה מרקם יצא?
איזה מרקם יצא?
אנונימי
שואל השאלה:
אין לי נינג'ה שעושה גלידה.. יש לי כזה שייקר של נינג'ה
אין לי נינג'ה שעושה גלידה.. יש לי כזה שייקר של נינג'ה
אנונימי
שואל השאלה:
אה אז עזבו
אה אז עזבו
אנונימי
באותו הנושא: