6 תשובות
כן יש מצב
שואל השאלה:
ואם הוא בן אדם נורמלי לחולטין אבל יש לו קשיים חברתיים כמו תסמונת אספרגר לדוגמה?
אנונימית
אוטיזם זה לא הסיבה שבגללה אני אפסול מישהו.
^ כיום כבר לא משתמשים במונח אספרגר.
אספרגר היה מדען נאצי ששלח אלפי אוטיסטים למותם.
נוסף על כך, המחקר שלו היה שגוי ולא מקצועי. הוא למשל קבע שלבנות לא יכול להיות אוטיזם (מה שממש לא נכון).