7 תשובות
האמת שאני חילוני ואני דבר ראשון "מכבד כל בנאדם באשר הוא" דבר שני אני מאמין בה' לכן אני מכבד כל בנאדם שמכבד את ה'
שואל השאלה:
אני גם גאה בזה ממש אבל פשוט אני רוצה לדעת מה הסיבה ששונאים אנשים כמוני
אני גם גאה בזה ממש אבל פשוט אני רוצה לדעת מה הסיבה ששונאים אנשים כמוני
אני דתייה ואם יש חילוניים ששונאים אותי בגלל האמונה שלי אז ממש לא אכפת לי.
אני דתייה ואני עם זה בלב שלם ואני גאה בזה
לרוב השנאה שאני חווה מחילונים היא משום שקשה להם לשמוע אמת. אבל באמת רוב החילונים מעריכים מאוד אלא שמפחדים לדבר
אני חילונית ואני לא שונאת אף דתי איש איש באמונתו יחייה אבל יש כאלה שמגזימים וגורים להרגיש פחות בנוח נגיד בביתי בבריכה ופתאום איזה מישהו צעק עליי איזה משהו לא שמעתי כל כך וזה סתם הציק
אני דתי חוזר בתשובה בבית ספר חילוני,מהניסיון שלי השנאה קיימת אבל ממש טיפה
אנונימי
באותו הנושא: